Thursday, June 6, 2013

my day ends with pizza and Schweppes

 en casual sprit bild (swag)

Idag har jag spelat fotboll i skolan och efter det drog ett gäng hem till eme och badade i hennes pool, låg i den i typ två timmar utan att tänka på det .. helt sjukt! Sen drog jag och Sandra hem till mig där vi var ett tag tills vi upptäckte att vi var vrål hungriga och inte fanns det någon mat (dålig underhållning av moder min) så på nått sätt fick vi hem en pizza att dela på efter typ 30-40 min och det smakade så jävla gott då haha! 
ps. Som ni ser har jag börjat skriva på svenska också efter önskemål.

Today I've been playing football in school and after that a couple of friends went to eme's place and hanged in her pool. I was in it for two hours without even thinking about it, so weird! 
After that, me and Sandra went to me and just hanged there for a while and then we understood that we were dying of hunger but couldn't find anything too eat and we both we're brook but after 30-40 minutes we had a pizza in our hands and it tasted so freaking good then lol!

Ps. As you can see I'm also writing in swedish after some requests.

No comments:

Post a Comment

questions honey?