Saturday, June 8, 2013

the queen is updating

1: Igår åt jag bakad potatis med skagen röra ♥ (JAG ÄLSKAR DET MEN MIN MAGE KLARAR DET EJ tyvärr hah)
2-4: Har även dragit ut bra repotage ur min teen vogue (angel haze,bella thorne, biebs och mini cyrus)
5: Vad jag hade på mig igår, tog en liten bild when I was on tha toileeet och lyfte min fot lite och ser ni min vadmuskel eller!!??! INSANE hahahha fotboll fördärvar mig kan knappt lyfta benen utan att se ut som en tyngdlyftare... aja thats life xo

1. big ass hot potato with skagen sauce (me lovie, my stomach dontie.)
2-4. Ripped out some inspiring things from my Teen vogue I bought yesterday (angel haze, Bella Thorne, biebs and mini cyrus.)
5. I wore this yesterday. Just lifted my foot a bit and do you see my muscleee leg???!?!?? INSANE!! football is ruining me hahah xo


No comments:

Post a Comment

questions honey?